Isnin, 9 Disember 2013

Kelas Bahasa Isyarat Malaysia (BIM)

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

* PENGUMUMAN TERKINI *

Maafkan saya kerana beritahu anda semua dan Kelas BIM akan ditangguhkan kerana tempat Malayisan Relief Agency (MRA) sudah penuh barang untuk menghulurkan bantuan kepada mangsa banjir di Pantai Timur. Harapkan anda akan redakan yang aku cakap ini.. Maafkan saya sekali tetapi jangan risau aku akan maklumat Kelas Bahasa Isyarat Malaysia (BIM) lagi pada masa akan datang cepat semungkin. Insya-Allah =)

Lagipun, kita akan doakan kepada saudara Islam di Pantai Timur agar mereka akan selamat daripada alam bencana yang bahaya.. Tolong doakan jangan lupa ya.. Baru diberitahu kawan aku berada di Pahang, ada berlaku banjir besar dan meminta aku doakan dia dan keluarganya serta mangsa banjir agar beri perlindungan daripada sesuatu yang berbahaya..


Assalamualaikum Warahmtullahi Wabarakatuh !


Salam 1 Malaysia kepada para pembaca blog ini.. Kembali lagi blog ini, kali ini saya akan maklumat tentang tajuk atas ini.. Sebelum ini mulakan, sejak kebelakangan saya sibuk sangat tak ada masa untuk kemaskini blog ini kerana banyak menyertai persatuan walaupun saya dipertanggungjawab sebagai Timbalan Pengerusi, Setiausaha dan Bendahari.. Huhu peningnya aku la... Tak mudah kehidupan ini walaupun saya ada banyak hal yang diselesaikan.. Aduhayi! Haha >,<

Okey la saya nak beritahu anda semua.. Kelas Bahasa Isyarat Malaysia (BIM) akan bermula pada minggu depan (14 dan 15 Disember 2013). Kalau anda semua berminat nak belajar bahasa isyarat, silakan boleh datang tapi jangan lupa anda semua beritahu kawan-kawan yang lain..

Baru bulan yang lepas, ramai orang nak menyertai kelas BIM dengan semangat. Saya teruja mereka nak mempelajari dan mengenal Bahasa Isyarat Malaysia (BIM). Mengapakah mereka nak menyertai kelas BIM? Ada sebab tertentu mereka nak menyertai kelas BIM kerana mungkin ada masalah berkomunikasi atau berminat dengan bahasa isyarat.. Siapakah mereka? Dia ialah pelajar Universiti Iskandar (Mesir), seorang jururawat Institut Jantung Negara (IJN), budak sekolah rendah dan menengah dan ramai orang yang aku tak mengingati.. Haha XD

Datang lah dan jom belajar bahasa isyarat! Agar kongsi pengalaman dengan pekak. Kerana aku sudah belajar pengalaman dari orang normal macam anda sekarang.. Macam berkongsi bekerja, isu-isu sekarang yang apa berlaku di Malaysia.. Ok sudah masa, aku nak beritahu kelas Bahasa Isyarat Malaysia (BIM) dan cuba lihat gambar di bawah..

Details BIM

Kalau anda berminat nak belajar mempelajari Bahasa Isyarat Malaysia, silakan anda kena hantar details ke saya melalui e-mail,clayzeon@gmail.com atau SMS, 01-4292038. Tetapi jangan lupa anda kena menulis dalam e-mail:
  1. Tulis subjek: Kelas Bahasa Isyarat Malaysia (BIM).
  2. Tulis nota, please nama anda, e-mail anda dan telefon anda, nanti aku jelaskan maklumat lanjut.
  3. Pastu click baru hantar. Dan tunggu aku balas mesej anda.
Aku cakap ceritakan pada hari ini saja itu. Terima kasih untuk diberi masa anda untuk membaca entry ini. Harapkan anda datang untuk belajar Bahasa Isyarat Malaysia (BIM).
      Wallahu a'lam

Jazakallahu Khairan for your reading this entry !

Tiada ulasan :

Catat Ulasan